شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

هشتاد و چهار


نه "من" لیلا هستم

 نه "تو" مجنون

 سال هاست عمر این افسانه ها سر آمده!!

 امروز

 "من" اشک می ریزم

و "تو" می خندی

به همین سادگی

 

          "مانا"



هشتاد و سه


روزی هزار بار

گرد "تو" می گردم

 برایم مهم نیست کافرم بخوانند!

من هرگز خدا را اینگونه نپرستیده بودم

 

            "مانا"



هشتاد و دو


این "من" هستم

 پر از هوای با "تو" بودن

 پر از دلتنگی برای دیدار

 پر از شوق برای حضور

 پر از دوستت دارم های نگفته!!

و پر از بهانه های دخترانه

 مرد رویاهای من باش

 تا بگویم: این "ما" هستیم

 پر از هوای با هم بودن

و پر از حس خوب عاشقانه

 

               "مانا"



هشتاد و یک


لطفا چند ثانیه مجنون باش

 فقط من می دانم

 لیلای تو بودن

چه لذتی دارد

 

            "مانا"