شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

سیصد و نوزده


 

بارها برایت نوشته بودم که

زیبایی

چندین هزار بار

به جانِ اطلسی ها قسم خورده بودم

که دوستت دارم

اما باور نکرده بودی

دیشب که برای اولین بار

پشت بند اسمت "م" گذاشتم اما

دلت بدجوری لرزید

نپرس از کجا می دانم

کلاغ ها 

همه جای دنیا پرواز می کنند

عزیزم

 

+ مهدی صادقی



+ حالم خیلی بدِ ... خیلی

++ سیر نمیشم از شنیدن چندین باره ی آهنگ "هفته دلتنگی" رضا یزدانی

+++ چقدر اشک ریختم ...

سیصد و هجده


 

یک واژه

در انتظار

بهمنی می شود، از واژگانی بیشتر

آنگاه که

در انتظار زنی هستی

 

+ ریچارد براتیگان


+ برف قشنگی بود

++کارم از گریه گذشته است ... به آن می خندم .. 

سیصد و هفده


 

امشب که برایت می نویسم

گریه ی تو

تنها موسیقی است

که در رگ های خانه جریان دارد

و من

چقدر گریه ات را

از چشمانت بیشتر دوست می دارم

که می خواهم بمیرم

و هیچ گاه به چشم نبینم

گناه من نیست

زیبا زنانه گریه می کنی

و شاعرانه ، گلایه

نگران نباش

تقدیری در کار نیست

کابوس دیده ایم

 

+ سید محمد مرکبیان



+ برای با تو بودن ... ستار

سیصد و شانزده ... قسمت دوم ...


 

نیمی از گلایه ها

زمانی تمام می شود

که فقط به او بگویی

حق با توست

حق با توست یعنی عذرخواهی کردن

یعنی دوستت دارم

یعنی اینکه می بوسمت

باور کن

برای آدم های با ارزش در زندگی تان

جمله حق با توست

زیباترین جمله آتش بس است

 

+ نسرین بهجتی


سیصد و پانزده ... قسمت اول ...


 

ما مردها

ویرانیم

از صدایمان بفهمید

وقتی بم است

 

+ آبا عابدین



+ دیشب خواب دیده بودم !!!!!!!!

سیصد و چهارده


 

تنهاییِ بعد از تو

تنهاییِ قبل از تو

نیست

 

+ ساره دستاران


سیصد و سیزده


 

لعنت به تو

که بی رحم ترین سلاح کشتار جمعی دنیا

چشم توست

لعنت به تو

که نفرینی ترین بوسه جهان را داری

لعنت به تو

که وقتی عاشق می شوی

به خودت هم رحم نمی کنی

و نفرین به من

که در برابر همه این ها

تاب می آورم

ما

شیطانی ترین سرنوشت عاشقانه را

به خدا تحمیل کرده ایم

 

+ افشین یداللهی



+ به نظر من ، همه آهنگ های ابی یک طرف ... و "گریز" اش یک طرف ... دیوونم میکنه این آهنگ

+ برف قشنگی بود

سیصد و دوازده


 

اغلب فکر می کنیم

اینکه به یاد کسی هستیم

منتی است بر گردن آن شخص

غافل از اینکه

اگر به یاد کسی هستیم

این هنر اوست 

نه ما

به یاد ماندنی بودن

بسیار بهتر از به یاد بودن است

 

+ بهومیل هرابال



سیصد و یازده


 

یک جوری خوبم

که انگار

متولد شده ای

 

         "مانا"