شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

صد و بیست و سه


روزها در گذرند

و دگر ، بهر برگشت تو ، امیدی نیست !!!

نگه ام می افتد

و دلم می گیرد

که ، چرا جای تو خالی است کنارم ، افسوس !

خنده ام می میرد.

با مرور مبهم خاطره هایم ، بی تو

کار هر روزه ی من ، این است که

بنشینم به نوک قله ی عشق

و سقوطی آزاد

و سپس در پی آن

مرگ مسکوت همان خاطره ها ، در شبی تیره و تار

و منی ، که دگر بعد از تو

شاد ترین واقعه ی هستی هم

از دلم دور نمی گرداند ، غم تنهایی را

لیک ، به من آموخته ای

که در اوج یاس و سرخوردگی و نومیدی

باز هم ، می آیی

خنده ی چشمانم

بوسه ی لبهایم

می شود هدیه ی تو

می شوی باز ، همان جانک من

که تمام نفسم ، وابسته است

به طنین خوش خندیدن تو 

 

           "مانا"



صد و بیست و دو


چشمانم

 یک دم بارانی است

 عجب دردی دارد

 نبودنت

 

    "مانا"


صد و بیست و یک


روزهای بی تو

 خب بگذار اینگونه برایت توصیفشان کنم

سرد!

تاریک!

بی روح!

و پر از دلتنگی 

 

           "مانا"