شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

دویست و هفتاد و هشت


غمگین مشو عزیزدلم

مثل هوا کنار توام

نه جای کسی را تنگ می کنم

نه کسی مرا می بیند

نه صدایم را می شنود

دوری مکن

تو نخواهی بود

من اگر نباشم


+ شمس لنگرودی



+ کجایی ... محسن چاوشی


دویست و هفتاد و هفت



گاهی تنهایی

آواز غمگین پرنده ای است

که هر روز جفتش را می خواند

و نمی داند

که آخرین باز مانده از نسل خویش است


+ علی داوری



+ نباید نگران باشم ... نباید بترسم ...نباید نگران باشم ... نباید بترسم ...نباید نگران باشم ... نباید بترسم

دویست و هفتاد و شش


کاش آن آینه بودم من

که به هر صبح ، تو را می دیدم

می کشیدم همه اندام تو را در آغوش

سرو اندام تو با آن همه پیچ

آن همه تاب

آنگه از باغ تنت می چیدم

گل صد بوسه ناب


+ حمید مصدق


دویست و هفتاد و پنج


تو را 

سهل انگاری فرشته ها

تو را

حواس پرتی خدا

راهی زمین کرد


+ زانیار پرور




+ نیکی جانم ؟ تولدت مبارک دیوونه ی دوست داشتنی من ... مرسی که همیشه کنارمی

++ به گمونم پویا بیاتی با این آهنگاش قصد دیوونه کردن آدم رو داره

+++ "برگرد" ... پویا بیاتی

++++ " با عشق با بغض" ... پویا بیاتی


دویست و هفتاد و چهار


شش ساله بودم

که عاشق زنی شدم

که بیست و سه سال از من بزرگتر بود

همگان او را

مادرم می انگاشتند

پنجاه و سه ساله بودم که عاشق زنی شدم

که بیست و سه سال از من کوچکتر بود

همگان مرا

پدرش می پنداشتند

من در بند دل بودم 

و دیگران اسیر خیالات باطل


+ چوکاش لوبین



+ هوا محشر شده بود ... عالی ... مخصوصا نصفه شب اگه بیدار شی و صدای قطره هاش رو به لبه فلزی پنجره بشنوی

++ "دیشب همین موقع" ... " امین حبیبی " ...