شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

صد و بیست

من

پائیز را با برگ های زرد چنار شناختم و نم نم باران

 و عشق را

 با لبخند تو

نگاهت

 و بوسه هایی بی وقفه

 

           "مانا"


صد و نوزده


دلکم می گوید :

که دگر روز ، تو خواهی آمد

دست سردم را باز

 می فشاری در دست

جسم بی جانم را

 می کشی در آغوش

و به ناگه از من ، بوسه ای می گیری

دلکم می گوید :

دل به دل دارد راه

بی گمان ، این همه بی تابی من

می گذارد اثری بر دل تنگ تو نیز

می شوی بی تاب و خبری می گیری

دلکم می گوید :

نقش بازی نکنم

هی نگویم

"هرگز!دل من از سنگ است و محال است که عاشق باشم"

گهگداری باید

 دل خود را چو آیینه نشان داد

تا همه ، سر درونش خوانند

خنده ای بر لب من می شیند!!

دلکم ، گوید راست

دل به دل ، دارد راه 

 

               "مانا"