شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

صد و هشت


شاید امشب خوابم نبرد

 بادی نه چندان ملایم می وزد

  و گه گاهی صدای نم نم باران خودی نشان می دهد

 معمولا می گویند شب های مهتابی دیوانه کننده است

اما من

فقط وقتی آسمان می بارد این گونه می شوم!!

اگر فکر می کنی میخواهم اعتراف کنم که دلم برات تنگ شده

سخت در اشتباهی

فکر نکنی دلم هوای گریه دارد ها !! نه

 حتی دلم نمی خواهد شانه هایت ، تکیه گاه سرم باشد

اصلا دلم عطر آغوشت را هوس نکرده!!

و از عصر صدای خنده هایت در گوشم نپیچیده 

 

                  "مانا"



صد و هفت


لازم نیست تنهایی را بلد باشی

همین که کسی نباشد تا از وجودش غرق لذت شوی

 کسی نباشد تا با خنده هایش بخندی

با اشک هایش دیوانه شوی

کسی نباشد تا نامت را با لحن خاصی صدا زند

 کسی نباشد که زیر آن نگاه شیفته و عاشقش رشد کنی

 بزرگ شوی

تنهایی 

 

               "مانا"



صد و شش


دیری است رفته ای

و من با خیال آمدنت

  شاخه ی "شکسته" احساسم را

آبیاری می کنم

 

           "مانا"


صد و پنج


هوای چشمانم دو نفره است

دوست داری قدری در کوچه پس کوچه هایش قدم بزنیم؟؟

 

         "مانا"



صد و چهار


آهسته می خوانمت !

بدون آنکه ، نارون جوانه زده ی حیاط کوچک خانه

 صدایم را بشنود

یواشکی بر رویت لبخند می زنم

 می بوسمت

 نمی خواهم چکاوک همیشگی لحظه های عاشقی مان

 شاهدش باشد

دستانت را در دست می گیرم

 پنهانی

 نمی گذارم چشم شور آن گلبرگ سرخ

 مستی ام را از بین ببرد

 کودکانه در آغوشت می خزم

 چشمان ماه را می گیرم

 نامحرم است

می دانم حسادت می کند

 و در گوشت زمزمه می کنم : دوستت دارم

 

                  "مانا"



صد و سه


لطفا دور باش!

بگذار دوستی را تجربه کنم!!

مگر نشنیده ای ؟

از قدیم گفته اند : دوری و ...

 

           "مانا"



صد و دو


احساسم نفس نمی کشد !!!

کبود شده

ضربه ای به پشتش می زنم

تکه ای خاطره در گلویش مانده بود

 

               "مانا"



صد و یک


دردناک است

 برای کسی تب کرده باشی

که در عشق دیگری

 مُرده بود

 

          "مانا"