شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

صد و چهل و پنج


وقتی هستی زندگی برای من

میشه اون بهشتی که خدا میگه

باورت میکنم و بودن تو

به روزام قشنگ ترین حسو میده

میدونم " دوستت دارم " برات کمه

همه جونمو باید پات بریزم

گفته بودم با تو خوشبخت ترینم؟

همه چی "با تو" قشنگه عزیزم

کوچه و آسمون و رنگین کمون

نغمه و شاپرک و بارون و باد

همه چی کنار تو زیبا میشه

چقد این خوشبختیا به ما میاد

هرنفس کنار تو برای من

حکم عمر دوباره اس جون خودم

نگا کن لپام گل انداخته الان

چون نگام میکنی من زیبا شدم

به خدا راس میگما،چشمای تو

انگاری معجزه میکنه برام

کافیه نگام کنی چند دقیقه

خنده جمع نمیشه از روی لبام

وقتی هستی زندگی برای ما

بهترین روزا رو هدیه میاره

حتی تو فصل زمستون که باشیم

واسه ما تموم روزا ، بهاره

 

             "مانا"