شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

دویست و پنجاه و سه ... قسمت دوم .


می دانم نیستی

دیگر آنقدر خیالاتی نشده ام

که حواسم نباشد و برای تو هم چای بریزم

فقط کمی دلتنگم

یا مثلا

وقتی می خواهم از خیابان رد شوم

دستت را می گیرم که جا نمانی

نه !

دیوانه نشده ام

اینکه صندلی کنارم را در سینما 

رزور می کنم که دیوانگی نیست

حواسم هست که نیستی و نمی توانم ببوسمت

فقط در آغوشت گهگاه اشک می ریزم

اینکه توهم نیست !!

دیوانه نشده ام که هنگام خواب

گوشه ای از تخت را 

برایت خالی بگذارم

راستی! 

چراغ خواب را روشن گذاشته ام ! نترس گلم

باور کرده ام که نیستی

می بینی که !

فقط کمی دلتنگم


            "مانا"



+ بلگفا به شدت مشکل دار شده. از این به بعد اینجا به روز میشه

++ و من هم به شدت سرما خوردم

+++ و شهریور به شدت رنگ مهر به خودش گرفته

++++ و به شدت شعر های قشنگ بود که فقط به همین پست قبلی اکتفا کردم

+++++ و من به شدت این روز ها خدا رو شکر می کنم که داره بهم لبخند صورتی می زنه

++++++ و جایی ایستادم که نگاهم رو به آینده است

+++++++ و حال روحی ام به شدت این روزا خوبه

++++++++ و خوندن برای وکالت رو گذاشتم کنار چون به شدت نا امید شدم

+++++++++ البته کسانی که پارسال قبول شدن به شدت بُرد کردند و امیدوارم قدر جایگاهشون رو بدونن