شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

شاعرانه هایی آرام ، در پائیزی ابدی

وبلاگ رسمی اشعار مریم صالحی (مانا)

دویست و نود و یک


سلکشن آهنگ ها با من

ماشین با من

جاده اش با من

صدای بلند پخش و سرعت بالا توی جاده با من

پائین دادن شیشه سمت تو و پیچیدن باد لای موهای تو ، با من

جنگل خیس و بارون خورده با من

جمع کردن هیزم با من

درست کردن آتیش با من

املت دو نفره با من

دوباره جاده با من

دیوونه بازی ها با من

شکلک درآوردن ها با من

خاموش کردن پخش و واست خوندن با من

دریا با من

غروب با من

دوباره آتیش درست کردن با من

ماهی سیخ کشیدن با من

واست لقمه گرفتن با من

گرم کردنت با من

بوسیدنت با من

توی بغل گرفتنت کنار آتیش رو به دریا با من

خوابوندنت با من

تا صبح آتیش روشن نگه داشتن با من

صبح واسه دیدن طلوع خورشید بیدار کردنت با من

یه دنیا خاطره و حس خوب برات ساختن با من

فقط

بودن با تو ... فقط بودن از تو ... فقط بودن ...

 

+ ... 




+ از روزای تعطیل م ت ن ف ر م

++ " خاطرات خوب" ... " علی اصحابی" ...

+++ خیلی این آهنگ رو دوست دارم ..